Привожу пример тестов выданных нам в школе 20, если у вас есть тесты из других школы, очень прошу выложить
Завдання № 1
Завдання спрямоване на діагностику зорового сприймання дитини: здатність виділяти окремі частини зображення, співвідносити їх між собою та утворювати цілісний образ за зразком. Ця здатність є суттєвою для успішного оволодіння читанням, письмом.
1.Співвіднесення фігур різної форми з ідентичними, які потрібно скласти з двох частин.
2.Відтворення площинного зображення фігури з окремих її частин.
Завдання № 2
Завдання спрямоване на здатність дитини виділити суттєву ознаку для групування предметів, узагальнювати змістовний матеріал з опорою на наочність.
1.Розглянути картки та виділити зайвий предмет. Пояснити, чому він зайвий. Як назвати одним загальним словом предмети, які залишились.
2. Потрібно знайти і поєднати пари малюнків.
3. Необхідно по`єднати малюнки в пари так, щоб кожну пару можна було назвати одним словом.
Завдання № 3
Інтерпретація серій сюжетних малюнків. Розкриття причинно-наслідкових зв’язків та послідовності подій. Завдання спрямоване на виявлення особливостей уваги у дитини, ступеня мовленнєвого розвитку, особливостей уяви та мислення..Дитині демонструється серія малюнків, які вона повинна викласти в певному порядку та скласти за цими малюнками історію.
Завдання № 4
Завдання спрямоване на визначення можливостей дитини у класифікації множини зображень .
1. Дитина повинна розглянути картки з зображеннями і поділити їх так, щоб у кожній з цих груп малюнки чимось підходили один до одного.
2.Класифікація геометричних фігур: трикратне групування тих самих геометричних фігур, які мають три ознаки.
Завдання № 5
Завдання спрямоване на виявлення уміння дитини орієнтуватися на зразок та точно скопіювати його, а також на з’ясування сформованості довільної уваги, зорово-моторної координації та регуляції власних дій.Дитина повинна відтворити візерунок на аркуші паперу в клітинку.
Завдання№6
Визначення сформованості словесно-логічного мислення дитини та з’ясування математичних уявлень дитини.
1.Психолог висловлює судження та просить дитину висловити протилежне.( Олівець коротший від лінійки. Кавун важчий від яблука.)
2.Відтворити числовий ряд. Зробити рахункові операції та розв»язати елементарні задачі.
Тест розумового розвитку для дітей 6 років
Завдання № 1 «Рівень психосоціальної зрілості»
Має форму бесіди і призначений для визначення рівня психосоціальної зрілості.
1. Назви своє прізвище, ім’я, по батькові. Скільки тобі років?
2. Ти дівчинка чи хлопчик?
3. У тебе є брат, сестра? Хто старший?
4. Як звати маму, тата? Де ти живеш?
Завдання № 2 «Поняття»
Дозволяє оцінити володіння дитиною деякими загальними поняттями.
Величина
Великий – маленький
Високий – низький
Широкий – вузький
Кількість
Багато – мало
Порожній – повний
Які ти знаєш пори року?
Який день був вчора?
Коли сонечко (вранці, ввечері) заходить?
Завдання № 3 «Пам’ять»
Призначений для діагностики слухової вербальної пам’яті.Слова для запам’ятовування.
Завдання № 4 «Графічний диктант»
Призначений для діагностики вміння діяти докладно за інструкцією.
Завдання № 5 «Порівняння за формою»
Діагностика мисленнєвої операції, порівняння властивостей предмета за еталоном.
15 зображень предметів і 3 картки відповідного розміру з малюнками еталонних форм. До кожної картки має бути по п’ять предметів.
Наприклад: на першу фігурку схожа ялинка, морквина, праска, пірамідка.
Тестові завдання з іноземної мови (французька) для дітей
Завдання № 1. «Знайомство»
M Bonjour! Répète.
E Bonjour!
M Je m’appelle Anna Petrivna et toі ? Réрète: Je m’appelle ...
E Je m’appelle ( Irène )
Завдання № 2. «Відтворення мовних кліше»
“Michel, Michel, Toc, toc, toc
Papa t’appelle. qui est là ?
Papa t’appelle: c’est moi, Nicolas !
Michel , Michel”
Завдання № 3. «Опис малюнку по певній темі»
Вчитель називає іноземною мовою членів родини, дитина повторює.
M C’est maman, c’est, papa, c’est une fille, c’est un fils
E Повторює за вчителем
Далі вчитель називає, а дитина показує малюнок, де зображений цей персонаж.
Завдання № 4. «На визначення правильного повторювання іноземною мовою звуків, буквосполучень з притаманними їй особливостями»
Дитина повторює за вчителем слова: les jouets.
Завдання: Перевірка вмінь інтонувати французькою мовою.
Nathalie a une amie
Eric a une pomme
La pomme est bonne
Il donne la pomme à Nathalie
Nathalie est dans la cuisine
La fusée va vers la Lune.
Il fait froid.
Pourquoi bois-tu du lait froid?
Завдання 5. «Перевірка уваги та пам’яті»
Вчитель називає декілька разів кольори за допомогою карток. Дитина повинна вибрати 3 картки з улюбленими кольорами і, повторюючи французькою мовою, запам’ятати сперш мінімум 1 колір. Потім вибирає ще 2 кольори. Маючи п’ять карток, запам’ятати мінімум 3 кольори.