замшеві чоботи - за і проти

уход за телом, лицом, волосами, макияж и косметология, общение о моде и стиле
P4elka
Привет! Я новичок!

Сообщение P4elka » 23 ноя 2018, 16:09

дівчата, як довго носяться замшеві чобітки? Чи варто купувати, або краще все таки шкіра? ніяк не можу розібратися, завжди купувала просто шкіряні, а замшеві були пару раз але це були зовсім не вдалі приклади ...
Последний раз редактировалось P4elka 23 ноя 2018, 16:21, всего редактировалось 2 раза.

Love Me
Привет! Я новичок!
Контактная информация:

замшевые сапоги - за и против

Сообщение Love Me » 23 ноя 2018, 16:10

У меня замшевые очень быстро розлазятся.

Liudmilio
Привет! Я новичок!

Сообщение Liudmilio » 23 ноя 2018, 16:18

Взяла Рікер три роки тому замшеві, все нормально, носяться суперово, просто підкрашувати треба і як нові
Последний раз редактировалось Liudmilio 23 ноя 2018, 16:22, всего редактировалось 1 раз.

Semitsvetik
Привет! Я новичок!

замшевые сапоги - за и против

Сообщение Semitsvetik » 23 ноя 2018, 16:19

а я не люблю замшу, вьедается очень соль, выгорает цвет, совсем не та обувь которую можно несколько сезонов носить, ни летняя ни зимняя

Oleoleole
Привет! Я новичок!

Сообщение Oleoleole » 23 ноя 2018, 16:26

P4elka писал(а):Источник цитаты дівчата, як довго носяться замшеві чобітки? Чи варто купувати, або краще все таки шкіра? ніяк не можу розібратися, завжди купувала просто шкіряні, а замшеві були пару раз але це були зовсім не вдалі приклади ...

Все залежить від виробника і від якості саої замші. Звісно чобітки за 1000 грн не будуть якісними, навіть якшо то буде натуральна замша...такі хоч би до кінця зими дотягнули. Я замовляла замшеві жіночі чоботи в магазині Алексбелл ще минулого року, ось зараз сижу в них же на роботі, вигляд мають супер, як нові. просто за замшевим взуттям треба доглядати добре, а саме користуватися водовідштовхуючим спреєм, правильно сушити та підфарбовувати їх час від часу. І відносите не одну зиму!

Оксана Мамуня
Привет! Я новичок!